NOG 1 DAG voor de REIS! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kate Broek - WaarBenJij.nu NOG 1 DAG voor de REIS! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Kate Broek - WaarBenJij.nu

NOG 1 DAG voor de REIS!

Door: Keetiee

Blijf op de hoogte en volg Kate

24 April 2014 | Nederland, Rotterdam

Morgen gaan we dan eindelijk, dan zie ik iedereen die mee gaat en weten we eindelijk waarheen enzo. Vandaag heb ik alles lope inpakken en mn zoontje heeft geholpen> zie foto van hem.
Ik mag natuurlijk geen wapens mee in het vliegtuig maar ik ben creatief en ik heb vuisten. Dusja gaat helemaal lekker. Morgen zie ik ook de anderen, mijn zus gaat ook dus dat is chill.

Later!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kate

Ik ben Kate maar iedereen noemt me KEET. Ik ben een hooligan en er trots op.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 1828

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 16 Mei 2014

gratis matten yeaahh

Landen bezocht: