We zijn vertrokkuuh - Reisverslag uit Kivukoni, Tanzania van Kate Broek - WaarBenJij.nu We zijn vertrokkuuh - Reisverslag uit Kivukoni, Tanzania van Kate Broek - WaarBenJij.nu

We zijn vertrokkuuh

Door: Keet

Blijf op de hoogte en volg Kate

25 April 2014 | Tanzania, Kivukoni

Ja, ik moest dus om kwart voor negen aanwezig zijn maar dat ging niet helemaal lekker want mn zoontje ging huilen. En dat op een lege maag, dus ik heb maar een biertje meegegrist zodat ik nog wat te zuipen had. Ik kwam te laat maar ik kon op het allerlaatste moment nog rennen over de vertrek baan en zo op een wielvasthoudding springen! Toen ben ik daar ff blijve zitten om van het uitzicht te genieten en daarna ben ik naar boven geklommen en zo kwam ik te laat toch nog op tijd MET BIER! Mn matties waren al binnen. We moesten toen een jel bedenken en we hebben dat geld niet gewonnen door die stomme nepvrouwengroep, ze mogen allemaal een end fietsen! Maaruh dit was dus onze jel: JELJELJEL, AMSTERDAM GAAT NAAR DE *** , FEYENOORD HOOLIGANS, FEYENOORD HOOLIGANS, FEYENOORD HOOLIGANS!!! ROTTERDAMMMMMM
De beste jel natuurlijk eigenlijk. EN we hebben eindelijk de bestemming gehoord, dat wordt een of ander Zuid Kivu. dus dat wordt vast matten met die zuid kivanen. Nou ik ben benieuwd hoe het land is, Laterrr

Tags: A3, P1d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kate

Ik ben Kate maar iedereen noemt me KEET. Ik ben een hooligan en er trots op.

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 763
Totaal aantal bezoekers 1830

Voorgaande reizen:

19 April 2014 - 16 Mei 2014

gratis matten yeaahh

Landen bezocht: